Klachten

Niet tevreden? Laat het ons weten!

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent.
Wat de reden ook is, we horen het graag van je.

Hoe meld je een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door deze zo duidelijk mogelijk te omschrijven en te e-mailen naar info@mijnhengelsportshop.nl. Als wij je e-mail hebben ontvangen, krijg je van ons een bevestiging. Wij gaan dan aan de slag om binnen 2 weken tot een oplossing te komen. Ook als wij je klacht afwijzen, informeren wij je waarom wij dat doen. Zo weet je precies wat je van ons mag verwachten.

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.

Facebook Twitter